1. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
    Za zamówienia można płacić gotówką przy odbiorze przesyłki, podczas składania zamówienia należy wybrać opcję płatność przy odbiorze lub przelewem. Wpłaty za zamówienia należy kierować na konto bankowe Millennium s.a. nr 35 1160 2202 0000 0002 9882 0799. Pamiętaj aby w tytule podać nr zamówienia.
  2. Dlaczego nie zawsze są dostępne wszystkie miody?
    Ilość sprzedawanego miodu zależy od ilości jaką uda nam się pozyskać w danym sezonie. Miodobrania występują w okresie kilku miesięcy od maja do września. Jeśli jakiś 1rodzaj miodu nie jest dostępny oznacza to, że jego zapas się skończył i musimy czekać na kolejne zbiory.
  3. Dlaczego miód co roku różni się od siebie?
    Rodzaj miodu jego barwa i smak zależą od rodzaju roślin, z których pozyskiwany jest nektar, pyłek i spadź. Smak i kolor miodu co roku może się lekko różnić ponieważ uzależnione jest to od pogody jaka jest w momencie kwitnienia danej rośliny, oraz od pożytku występującego wokół pasieki. Dlatego w danym roku miód może być nieco jaśniejszy lub ciemniejszy od miodu z poprzedniego sezonu. Ta różnica może również dotyczyć miodów z tego samego sezonu. Jeżeli pasieki np. na gryce stoją w kilku różnych miejscach, to zebrany miód może się różnić od siebie barwą smakiem i konsystencją. Mimo, że został pozyskany w tym samym roku.

 

Menu